Bingöl Genç Özel Eğitim Öğretim Kurumu

Bingöl Genç Özel Eğitim Öğretim Kurumu

Kurum Adı

Telefon

Adres

ÖZEL GENÇ MOTORLU TAŞIT SÜRÜCÜLERİ KURSU

(426) 411 30 30

CUMHURİYET CAD. ANADOLU PASAJI KAT 2 NO 166/3 GENÇ/BİNGÖL

ÖZEL RANA ÖZEL EĞİTİM VE REHABİLİTASYON MERKEZİ

(426) 411 31 31

YENİŞEHİR MAHALLESİ 252. SOKAK NO:22/A GENÇ /BİNGÖL


Özel Eğitim Öğretim Kurumu

Öğrenci İşleri 0312 413 25 09
Eğitim Politikaları 0312 413 34 07
Yaygın Eğt. ve Barınma 0312 413 34 45
Özel Okullar 0312 413 34 25
Öğretim Prog. 0312 413 25 26
İzleme, Denetim 0312 413 25 26
Trafik ve Src. Eğt. 0312 413 30 34

Bilim ve teknolojideki gelişmelerin etkisiyle, dünya ve yaşam şekillerindeki yenilikler ile birlikte, üretimden ekonomiye, politikadan sosyal yapıya, hayatın tüm alanında değişimler yaşanmaktadır. Bu değişimler sarmalında dünyamızda eğitime dair yeni paradigmalar ortaya çıkmaktadır. Üretim, tüketim, iş yapma şekilleri, değer yargıları, davranış kalıplarının değiştiği günümüzde geleceğin bireylerini salt geçmiş yüzyılın eğitim anlayışıyla yetiştirmenin mümkün olmadığı görülmekte ve kaliteli eğitime erişim, giderek daha fazla önem kazanmaktadır.

Özellikle teknolojideki gelişmeler eğitimden beklentiler konusunda daha belirleyici olmakla birlikte, bu beklentilere göre yeni eğitim sistemi kurma çabaları, geleceği yeniden inşa etmek anlamına gelmektedir. Eğitim, geleceğin inşasıyla ilgili uzun soluklu bir iştir. Bu nedenle eğitimi sadece bugün ile ilişkilendirmemek ve eğitim sorunlarına günümüz koşulları açısından bakmamak gerekir.

Bu hakikatten yola çıkarak, eğitim ve öğretim alanında oldukça kritik bir öneme ve etkiye sahip özel okullar ile özel öğretim kurumlarının faaliyetleri bakımından, Özel Öğretim Kurumları Genel Müdürlüğü görev ve hizmetlerinin yerine getirilmesi esnasında, işlemlerde etkinliği ve verimliliği artırmak, hatasız işlem yapmak, iş mükemmelliğine ulaşarak kaliteli hizmet sunmak, çalışanlar ile hizmet sunulan kişi, kurum ve kuruluşların, mevcut ve geleceğe yönelik ihtiyaç ve beklentilerini de dikkate alarak; mevzuatı düzenlemek ve uygulamalara yön vermek, tüm paydaşların katılımını ve bağlılığını sağlayarak, birlikte çalışma kültürünü bir yöntem haline getirmek amacıyla “Özel Öğretimde Kalite Güvence Sistemi” çalışmaları başlatılmıştır.

Kategoriler

Otobüs Bileti

Kargo Şirketi

Banka Şubesi

Akaryakıt İstasyonu

Otobüs Terminali

Metro Turizm

Varan Turizm

Ulusoy Turizm

Kamil Koç

Anadolu Ulaşım

Pamukkale Turizm

Nilüfer Turizm

Kontur Turizm

Süha Turizm

Efe Tur

Has Turizm

Seç Turizm

Özkaymak Turizm

Lider Turizm

Yurtiçi Kargo

Aras Kargo

Sürat Kargo Şubeleri

MNG Kargo Şubeleri

TNT Kargo

DHL Kargo Şubesi

UPS Kargo

PTT Kargo Şubeleri

Metro Kargo Şubesi

Ziraatbank Şubesi

Halkbank Şubesi

Denizbank Şubesi

Vakıfbank Şubesi

Finansbank Şubesi

Akbank Şubesi

Garanti Bankası

Yapı Kredi Bankası

İşbank Şubesi

HSBC Bank Şubesi

Şekerbank Şubesi

TEB Şubesi

ING Bank Şubesi

İprgagaz LPG İstasyonu

Aygaz LPG İstasyonu

Petrol Ofisi

TOTAL İstasyonu

Shell İstasyonu

OPET İstasyonu

BP İstasyonu

ALPET İstasyonu

Türkiye Petrolleri / TP

Lukoil İstasyonu

Uçak Bileti

İş Dünyası

Devlet Kurumu

Eğitim Kurumu

Türk Hava Yolları - THY Satış Ofisleri

AnadoluJet

HAVAŞ

Seyahat Acentesi

TÜVTURK Araç Muayene

Türk Telekom

İŞKUR İl Müdürlüğü

Kosgeb Hizmet Merkezi

Ticaret Sanayi Odası

Belediye Başkanlığı

Vergi Dairesi

Sosyal Güvenlik Kurumu

Askerlik Şubesi

Yabancı Büyükelçilikleri

Noter Telefon Numaraları

Diyanet İşleri İl Müftülükleri

İl ve İlçe Nüfus Müdürlükleri

Tapu Sicil Müdürlüğü

Halk Eğitim Merkezi

Üniversite

Kredi Yurtlar Kurumu

Öğretmen Evi

Özel Öğrenci Yurtları

İl Halk Kütüphanesi

Sağlık Kurumu

Beyaz Eşya

Özel Hastane

İl Sağlık Müdürlüğü

Devlet Hastanesi

Arçelik Bayi

Vestel Bayi

Beko Bayi